Longines DolceVita – Oficjalna prezentacja w Warszawie

W Warszawie 19 kwietnia odbyła się oficjalna prezentacja nowej, damskiej linii czasomierzy DolceVita marki Longines. Edytowana wersja modeli, które łączą w sobie stal oraz dwa kolory złota, są kolejną odsłoną  szwajcarskiej marki w kierunku kobiet, które coraz mocniej rozmiłowane są w zegarkach.

Pojawieniu się nowej linii czasomierzy dla pań po subtelnym face-liftingu z wykorzystaniem żółtego i różowego złota  towarzyszyła zorganizowana w Rzymie oficjalna, światowa premiera, którą uświetniła obecność trzech wyjątkowych ambasadorek marki: Kate Winslet, Aishwary Rai Bachchan oraz Chi Ling Lin. Z tej okazji powstał również krótki film ukazujący filozofię włoskiego stylu życia, stojącą za nazwą kolekcji – la DolceVita. Pokazu filmu, ambasadorek oraz czasomierzy przy okazji warszawskiej premiery w towarzystwie Stanleya Barka – Country Manager Swatch Group Polska oraz Magdaleny Polańskiej – PR Manager Swatch Group, dokonał Leszek Pilch – Brand Manager Longines. Zaproszeni goście oprócz prezentacji zegarków mieli również  okazję nieco zanurzyć się we włoskiej atmosferze, a to za sprawą śródziemnomorskiej kuchni oraz degustacji włoskich win.

 

 

 

Nowo przedstawiona linia zegarków dostępna jest w trzech wielkościach (16×20.4mm; 19.8×24.5mm; 22.4×26.85mm) i kilkunastu wariantach kolorystycznych tarcz oraz kopert, zegarki DolceVita, napędzane kwarcowymi mechanizmami ETA, trafiły już do wybranych polskich salonów i butików.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *